fredag 11. januar 2008

I morgen...

Er lille Mira Eirin to år!!!
Nå har mor bakt deilig sjokoladekake, og i morgen får vi besøk av de fleste i familien. På søndag skal vi ha barneselskap og da blir det også fullt hus :-)
Det er så deilig å feire dette herlige lille livet som blomstrer og vokser hver dag.
Mira er lyset i livet vårt, hun er utrolig grei og ikke minst har hun en sjarm som ti andre vanskelig kan matche. Den kommer til å drive henne langt!

Kjære lille Miralill,
Den dagen du kom snudde livet vårt,
ingen problemer i verden kan overskygge gleden over å ha en datter som deg.
Når du smiler til meg så fyker det fjorten sinnsyke forelskelser gjennom kroppen min, når du raser og trasser så kjenner jeg stoltheten over din vilje, når du gråter er smerten like mye min, om ikke enda mer.
Nå er du offisiellt ingen baby lenger, du er ei lita jente.
Ei lita jente som jeg og pappa skal forberede på livet.
Tenk så heldige vi er som får gleden av å være med på alle dine store og små opplevelser!
Uansett hva som skjer vil jeg alltid gjøre alt som står i min makt for å gjøre det som er best for deg.
Det vil kanskje ikke alltid være de tingene du helst ønsker at jeg gjør, men det vil garantert være det jeg mener at er best for deg.

Jeg elsker deg lille jenta mi', gleder meg til å følge deg så langt som jeg kan!

Ingen kommentarer: